مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-24سياسي

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است


اراک؛ حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مدیران جوان و انقلابی است که مرداد ماه امسال مسئولیت این نهاد انقلابی را بر عهده گرفت.

وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی بوده و تدریس در حوزه و دانشگاه، مبلغ محیط بین الملل، مدیر میز جنوب شرق آسیا در گروه مطالعات راهبردی در مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام الله علیها و معاون بین الملل دانشکده هدی را در کارنامه فعالیت خود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با خبرنگار حوزه فرهنگ به گفت وگو نشست که در ادامه می خوانید.

فارس: با توجه به اهمیت تبلیغ، در حوزه نوآوری چه ضرورت هایی را احساس می کنید؟ عباسی: نکته ای که نباید از آن غافل شد و باید به آن توجه کرد مبحث درک نبرد فرهنگی است، نوآوری مبتنی بر این است که فعالان فرهنگی و مذهبی عرصه میدان را به درستی مشاهده و در نظر بگیرند، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یکی از فرمایشات گهربار خود عنوان کردند که مدیر فرهنگی باید میدان نزاع فرهنگی را خوب مشاهده کند، بنده  احساس می کنم مدیران و فعالان فرهنگی در این قسمت مهم که تأکید مقام معظم رهبری است ضعف دارند در واقع مجموعه دستگاه ها فرهنگی در زمینه دیده بانی ضعیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است

پر رنگ شدن نمادهای هویتی بعد از انقلاب/ عیار دینی مردم ارتقا پیدا کرده است