مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-24سياسي

شناسایی فضای مناسب جهت استقرار اورژانس در متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده بازدید های توسط نمایندگان شرکت بهره برداری متروی تهران و نمایندگان اورژانس تهران برای جا نمایی محل .

- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی فضاهای مناسب جهت استقرار اورژانس در متروی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده بازدید های توسط نمایندگان شرکت بهره برداری متروی تهران و نمایندگان اورژانس تهران برای جا نمایی محل استقرار اورژانس در حال انجام است.

گفتنی است در ایستگاه های متروی تهران(صادقیه) و امام خمینی (ره) با توجه به تردد و حجم بالای مسافری، شرایط لازم همچون اتاق استراحت، اتاق تریاژ و محل مناسب جهت پارک خودروی آمبولانس مهیا بوده و در اختیار اورژانس تهران قرار داده شده و در ایستگاه های میدان آزادی، میدان صنعت، ارم سبز و علی آباد نیز با توجه به تردد و حجم مسافری و فراهم بودن شرایط لازم فضاهای مناسبی جهت استقرار موتور آمبولانس در اختیار اورژانس تهران قرار داده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی فضای مناسب جهت استقرار اورژانس در متروی تهران

شناسایی فضای مناسب جهت استقرار اورژانس در متروی تهران