مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-24سياسي

نیاز فوری مدیریت بحران به تجهیزات/نقش دستگاه های دولتی در مقابله با بحران


نماینده مجلس با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه های دولتی در آموزش مقابله با بحران گفت: حوزه بحران نیاز به تجهیزات فوری دارد و درصدد هستیم با انجام تغییراتی دسترسی حوزه بحران را به بودجه تسهیل کنیم.

- قدرت الله حمزه شلمزاری، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و ناظر مجلس در شورای عالی مدیریت بحران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره بودجه حوزه بحران خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با انجام تغییراتی دسترسی حوزه بحران را به بودجه تسهیل کنیم.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای تخصیص بودجه به حوزه بحران باید وزیر کشور به رییس سازمان مدیریت بحران کشور و این شخص به مراتب پایین دست خود دستور دهد، عنوان کرد: سلسله مراتبی که باید طی شود طولانی است و به صورت فوری و فوتی عمل نمی کند این در حالی است که حوزه بحران نیاز به تجهیزات فوری و اقدامات آنی دارد.

حمزه گفت: با افزایش بودجه بدون شک سهم شهرهایی همانند تهران که با مخاطرات بیشتر مواجه بوده و جمعیت بیشتری را در خود جای داده اند احتمال افزایش دارد.

 ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه درصدد هستیم اصلاحاتی را در بخش های مختلف تخصیص بودجه حوزه بحران انجام دهیم، عنوان کرد: هدف از این اصلاحات تمرکز بیشتر بر حوزه پیشگیری و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری مدیریت بحران به تجهیزات/نقش دستگاه های دولتی در مقابله با بحران

نیاز فوری مدیریت بحران به تجهیزات/نقش دستگاه های دولتی در مقابله با بحران