مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-24سياسي

اجرای 700 برنامه در روستاهای گلستان/ جشن انقلاب برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان از اجرای بیش از 700 برنامه توسط کارگروه روستایی و عشایری استان، گفت: جشن انقلاب در روستاهای گلستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر سائری صبح سه شنبه در نشست خبری کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کرد تا دلگرم و امیدوار شوند.

وی افزود: این ایام فرصت طلایی برای پاسخگویی مسئولان است تا اقدامات خود را تشریح کنند.

مسئول کارگروه تخصصی روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان گفت: ظرفیت های خوبی در روستاها وجود دارد و چهره روستاها نسبت به قبل متفاوت شده است اما در حوزه فرهنگی اقدام قابل توجهی نشده و در این زمینه کوتاهی شده است.

سائری بیان کرد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا ارزش هایی که شهدا خلق کردند و جزو آرمان های امام راحل بوده و هم اکنون جزو مطالبات رهبری است، را بیان کنیم.

وی اضافه کرد: روحانیون روستاها، دهیاران و غیره در ستاد روستایی عضو هستند و امیدواریم که با کمک این افراد اقدامات خوبی در این ایام انجام دهیم.

سائری عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی (حفظ، قرائت، اذان و غیره) ویژه روستایی و عشایر، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 700 برنامه در روستاهای گلستان/ جشن انقلاب برگزار می شود

اجرای 700 برنامه در روستاهای گلستان/ جشن انقلاب برگزار می شود