مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-24سياسي

جایگاه ایران در دیپلماسی گردشگری کجاست؟


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با انتقاد از وضعیت دیپلماسی گردشگری کشورمان، تحول اساسی در ساختار سفارت خانه ها متناسب با توسعه اقتصاد گردشگری را خواستار شد و تاکید کرد: - ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با انتقاد از وضعیت دیپلماسی گردشگری کشورمان، تحول اساسی در ساختار سفارت خانه ها متناسب با توسعه اقتصاد گردشگری را خواستار شد و تاکید کرد: تا زمانی که در ساختار سیاسی و ایجاد زیرساخت های استان ها چنین مسائلی مطرح است، نمی توانیم منتظر معجزه باشیم.

محمد صالح جوکار در نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری استان یزد که با حضور وزیر میراث شب گذشته در استانداری یزد برگزار شد، به تاثیر مشکلات تورم، کاهش ارزش پول ملی و کرونا در تعطیلی و رکود گردشگری اشاره کرد و گفت: 22 هزار شغل در این زمینه را به واسطه رکود گردشگری از دست دادیم که این مسئله به تنهایی یک فاجعه است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به غیرقابل تحمل بودن آسیب های وارده به بخش گردشگری و نبود مصوبات اجرایی در این خصوص، گفت: برای رفع این مشکلات، خود دولت هم زیر بار نرفت.

جوکار با تاکید بر این که لازم است در خصوص نجات گردشگری فکری اساسی شود، اظهار کرد: جوامعی مانند جامعه هتلداران در حال حاضر کشش کافی ندارد و افراد مجرب نیز گردشگری را رها کرده اند و این صنعت در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ایران در دیپلماسی گردشگری کجاست؟

جایگاه ایران در دیپلماسی گردشگری کجاست؟