مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-24اقتصادي

الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک دگردیسی خلاقانه در حوزه اشتغال است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک دگردیسی خلاقانه در حوزه اشتغال است و جهاددانشگاهی در این عرصه عالمانه ورود کرده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک دگردیسی خلاقانه در حوزه اشتغال است و جهاددانشگاهی در این عرصه عالمانه ورود کرده است.

شکراله شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در دوره های گذشته رویکرد ما به حوزه مشاغل خانگی و به طور کلی به بحث اشتغال زایی تزریق منابع مالی بوده است که البته گاهاً چاره ای هم نبوده است و این مسئله زاده¬ی شرایط علمی، اقتصادی، اجتمایی و تجربه اندک ما در این حوزه بوده است و این رویکرد متاسفانه نتیجه مورد انتظار را برای ما به ارمغان نیاورده و بعضاً مشکلاتی را هم ایجاد کرده است.

وی گفت: اما خوشبختانه با انباشت تجربه ای که در نتیجه مطالعه تجربیات کشورهای پیشروتر در حوزه طرح های اشتغالزایی، اجرای طرح های پایلوت و همچنین آزمون و خطاهایی که بعضاً ناگزیر از آن بوده ایم، امروز به یک رویکرد جدید در حوزه اشتغال نائل آمده ایم که می توان تجلی آن را در الگوی نوین طرح توسعه مشاغل خانگی مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک دگردیسی خلاقانه در حوزه اشتغال است

الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی یک دگردیسی خلاقانه در حوزه اشتغال است