مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-24ورزشي

شروع رویایی امید گناوه در سایه ناکامی ایرانجوان/ شاهین در انتظار پروازی دیگر


در پنج هفته از رقابت های لیگ دسته دوم کشور سه نماینده استان بوشهر نتایج متفاوتی کسب کرده اند که این امر باعث خوشحالی و در حین حال نگرانی های نیز برای اهالی فوتبال در استان به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا زائری: لیگ دسته دوم کشور در فصل 1400-1399 با برگزاری دو گروه کلید خورد و تیم های امید گناوه، ایرانجوان بوشهر در گروه یک و تیم تازه صعود کرده شاهین بندر عامری در گروه دوم به عنوان سه نماینده استان در این رقابت ها حضور دارند که در پنج هفته پشت سر گذاشته این سه تیم نتایجی متفاوت را کسب کرده اند.

شروع رویایی گناوه امیدها را زنده کرد امید گناوه موفق ترین نماینده استان در پنج هفته اخیر در ابتدای فصل با مشکلات شدید مالی مواجه شد و حتی کار به فروش امتیاز نیز کشیده شد ولی وعده وعیدهای مسؤولین استانی و شهرستانی امید را در ل هواداران این تیم نگه داشت.

نماینده شایسته گناوه با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی و به سرمربیگری حسین عبداللهی که از مربیان جوان این شهر محسوب می شود استارت کار را زد و در حالی که کسی انتظارات زیادی با توجه به مشکلات مالی این تیم نداشت ولی در سایه همدلی و توان فنی بالای کادر و بازیکنان نتایج خوبی کسب شد و امید با سه برد و دو مساوی 11 امتیازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپاد تهران در جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع رویایی امید گناوه در سایه ناکامی ایرانجوان/ شاهین در انتظار پروازی دیگر

شروع رویایی امید گناوه در سایه ناکامی ایرانجوان/ شاهین در انتظار پروازی دیگر