مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-24اقتصادي

با همراهی مردم مصرف برق کنترل شد


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ما به صورت مستمر باتوجه به پیامک ها و پیام های رادیویی و تلویزیونی و سامانه هایی که داریم مردم را به همراهی با خودمان تشویق می کنیم که تاکنون نیز همینگونه بوده و مردم با ما همراه بودند و مصرف برق را توانستیم در حد 418 ماگوات کنترل کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ما به صورت مستمر باتوجه به پیامک ها و پیام های رادیویی و تلویزیونی و سامانه هایی که داریم مردم را به همراهی با خودمان تشویق می کنیم که تاکنون نیز همینگونه بوده و مردم با ما همراه بودند و مصرف برق را توانستیم در حد 418 ماگوات کنترل کنیم.

فریدون خودنیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به شرایط که در تأمین سوخت نیروگاه ها در سراسر کشور وجود دارد و باتوجه به این که اولویت اول کشور تأمین گاز خانگی است بنابراین نیروگاه های تولید برق در کشور با یک سری محدودیت مواجه شدند، برخی از نیروگاه ها در حال تعمیرات سالیانه بوده و از مدار خارج هستند و آن هایی که با گاز کار می کنند محدودیت هایی در مصرف گاز، گازوییل و مازوت دارند.

وی ادامه داد: بنابراین ما سعی کردیم در کنار همکاران در صنعت نفت و شرکت گاز باشیم که با مصرف حداقلی سوخت های فسیلی و گاز در نیروگاه ها بتوانیم تأمین برق همه مردم در سراسر کشور را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همراهی مردم مصرف برق کنترل شد

با همراهی مردم مصرف برق کنترل شد