مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-24سياسي

شاهکار جدید برخی از نمایندگان ؛ ارائه طرح برای الغای قانونی که اصلا وجود ندارد!


در مقررات مرتبط با موجر و مستاجر که موخر بر عمومات قوانین اجاره قانون مدنی تصویب شده به حق ،سرقفلی و یاکسب و پیشه اشاره شده است .

اما قانون مستقلی به نام سرقفلی(کسب و پیشه) در قوانین کشور وجود ندارد اما خبر می رسد که برخی از نمایندگان مجلس با ارائه .

- در مقررات مرتبط با موجر و مستاجر که موخر بر عمومات قوانین اجاره قانون مدنی تصویب شده به حق ،سرقفلی و یاکسب و پیشه اشاره شده است .

اما قانون مستقلی به نام سرقفلی(کسب و پیشه) در قوانین کشور وجود ندارد اما خبر می رسد که برخی از نمایندگان مجلس با ارائه طرحی در صدد الغای قانونی باشند که اصلا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک با مطالعه در پیشنویس طرح امضا شده توسط چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آنان قصد دارند نسبت به الغای قانون سرقفلی وحق و کسب و پیشه و تجارت و.

اقدام نمایند .

صرف نظر از صحت وسقم این موضوع،لازم است با دقت در قوانین مختلف مدنی و اجاره بررسی شود آیا اصلا چنین قانونی در کشور وجود دارد ؟در صورت وجود ابهام آن چیست تا با طرح جدید ایرادت ان مرتفع و به روز شود ؟بنابراین پاسخ به این سوال مستلزم آن است که موضوعات اساسی مرتبط بررسی شود.

در همین ارتباط دکتر حمیدرضا آقا باباییان حقوقدان و وکیل دادگستری به تابناک گفت: سرقفلی یکی از اصطلاحاتی است که در جامعه ما منشاء دعاوی مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار جدید برخی از نمایندگان ؛ ارائه طرح برای الغای قانونی که اصلا وجود ندارد!

شاهکار جدید برخی از نمایندگان ؛ ارائه طرح برای الغای قانونی که اصلا وجود ندارد!