مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-24اقتصادي

«مهار زمین خواری» و «مدیریت اراضی کشاورزی» با اجرای کامل طرح حدنگار


مدیر کل ثبت و اسناد استان آذربایجان شرقی گفت: از نظر جانمایی اراضی کشاورزی در ثبت اسناد و املاک، رتبه اول کشور به استان اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخحبرگزاری فارس از تبریز، افخمی در حاشیه جلسه تحویل اسناد اراضی به کشاورزان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با مستندسازی اراضی زراعی و باغی با اجرای طرح کاداستر و حدنگار در 10 ماه گذشته بیش از یک میلیون و 400 هزار هکتار از اراضی تعیین تکلیف شده است و 80 برگ سند صادر شده و 100 پرونده هم در مرحله آگهی است که به زودی صادر خواهد شد.

وی از تهیه نقشه زمین های کشاورزی به مساحت 340 هزار و 260 هکتار در استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: طرح کاداستر اراضی کشاورزی در 479 هزار و 617 هکتار از زمینهای کشاورزی استان در حال اجرا است.

افخمی با بیان این که پس از تایید سازمان نقشه برداری کشور از این میزان به مساحت 223 هزار و 681 هکتار از زمینهای کشاورزی برای ثبت نهایی و اسناد تک برگ در اداره کل ثبت استان صادر می گردد افزود: پس از نقشه برداری و رفع تداخلات در این مرحله با فراخوان کشاورزان، اسناد نسقی اراضی کشاورزی پس از 50 سال به صورت سند تک برگی برای صاحبان زمین های کشاورزی استان صادر می شود.

افخمی با بیان این که از نظر جانمایی اراضی کشاورزی در ثبت اسناد و املاک، رتبه اول کشور به آذربایجان شرقی اختصاص دارد، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهار زمین خواری» و «مدیریت اراضی کشاورزی» با اجرای کامل طرح حدنگار

«مهار زمین خواری» و «مدیریت اراضی کشاورزی» با اجرای کامل طرح حدنگار