مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-24اجتماعي

بی آبی مردم روستای«لات» به دلیل اختلاف با روستای مرزی گیلان


روز گذشته چهارم بهمن اهالی روستا «لات» الموت یکی از روستاهای مرزی استان قزوین و گیلان به دلیل نداشتن آب مقابل استانداری قزوین تجمع کردند که فرماندار قزوین علت این بی آبی را بریده شدن لوله آب این روستا توسط عده ای ناشناس عنوان کرد.

- بی آبی مردم روستای لات به دلیل اختلاف با روستای مرزی گیلان ایسنا/قزوین روز گذشته چهارم بهمن اهالی روستا لات الموت یکی از روستاهای مرزی استان قزوین و گیلان به دلیل نداشتن آب مقابل استانداری قزوین تجمع کردند که فرماندار قزوین علت این بی آبی را بریده شدن لوله آب این روستا توسط عده ای ناشناس عنوان کرد.

محمد شفیعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تجمع اهالی روستای لات قزوین جلوی استانداری قزوین اظهار کرد: دلیل تجمع اختلاف آب شرب بر سر ملکیت منطقه ای به نام دُجار دره بین روستای احمد آباد یا همان لات الموت غربی با روستای رودبار استان گیلان بود.

وی با اشاره به اینکه این اختلاف سابقه دو دهه ای دارد، ادامه داد: لوله چشمه مورد اختلاف به سمت روستای لات می آمد که عده ای حدود سه کیلومتر از این لوله را بریده و تکه تکه کردند.

در حال حاضر بی آبی برای مردم روستا مشکل ایجاد کرده است ولی طول این یک هفته با وجود دوری مسیر، آبرسانی توسط تانکرهای آبفا و با سختی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی مردم روستای«لات» به دلیل اختلاف با روستای مرزی گیلان

بی آبی مردم روستای«لات» به دلیل اختلاف با روستای مرزی گیلان