مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-24اقتصادي

تخصیص اعتبار ویژه به اتمام طرح های روستایی و عشایری خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام روستایی و عشایری را یکی از مطالبات مهم استان از وزارتخانه دانست و خواستار پاسخ به این مطالبه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید ملانوری شنبه شب در دیدار با معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی بیان کرد: به واسطه این بحران تعداد زیادی از کارگران بیکار شده که تا زمان پاک سازی واحدها، بازگشت شان به کار مقدور نیست.

وی خواستار توجه ویژه به این کارگران شد و افزود: آنفولانزای فوق حاد پرندگان حادثه ای قهری بوده که خسارت های زیادی را به دنبال داشته است.

ملانوری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خراسان جنوبی بیان کرد: باید با استفاده از این ظرفیت ها، زمینه کار و اشتغال برای کارجویان فراهم شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در همین راستا طی سفر وزرا و مدیران کشوری در دوره های مختلف، وعده هایی داده شده که هنوز به طور کامل عملیاتی نشده است، گفت: از وزارتخانه خواستاریم توجه ویژه ای به این امر مهم داشته باشد.

وی با اشاره به زیرساخت های خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم تلاش های انجام شده، در زمینه تامین زیرساخت ها از میانگین کشوری عقب تر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار ویژه به اتمام طرح های روستایی و عشایری خراسان جنوبی

تخصیص اعتبار ویژه به اتمام طرح های روستایی و عشایری خراسان جنوبی