مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-24سياسي

ملاحظات رسانه ای از نگاه پدافند غیرعامل در شرایط جنگ روانی


سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: یکی از راهبردهای اصلی رسانه ای عملیات سلطه، هدف قرار دادن اقتدار ملی کشورها در شرایط تحریم و تهدید است.

- ایسنا/ایلام سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان ایلام گفت: یکی از راهبردهای اصلی رسانه ای عملیات سلطه، هدف قرار دادن اقتدار ملی کشورها در شرایط تحریم و تهدید است.

بنابراین، آنها از طریق جنگ روانی حجم عظیمی از اخبار و اطلاعات جعلی تولید می کنند که قلب اقتدار ملی کشور هدف را نشانه می گیرد.

آیت قیصربیگی در یادداشت ارسالی خود به ایسنا، تاکید کرده است : امروز در این مقطع حساس و تاریخی که دشمن با جنگ اقتصادی و روانی تمام توان و ابزار تبلیغاتی و رسانه ای خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به کار گرفته است نیازمند وحدت، انسجام و هشیاری بیش از پیش به ویژه در حوزه رسانه و فضای مجازی هستیم.

در ادامه این یادداشت آمده است: پر واضح است که دشمنان این مرز و بوم وقتی در تقابل پدافتدی و رویارویی مستقیم، توان مواجه با جمهوری اسلامی را در خود نمی بینند به شیوه های مذبوحانه برای ضربه زدن به کشور روی آورده اند.

آنها پس از اعمال ظالمانه ترین تحریم ها، جنگ اقتصادی را با پشت بند جنگ روانی به طرز گسترده ای در دستور کار خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظات رسانه ای از نگاه پدافند غیرعامل در شرایط جنگ روانی

ملاحظات رسانه ای از نگاه پدافند غیرعامل در شرایط جنگ روانی