مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-24اقتصادي

ضرورت ثبت مشخصات 50 قلم کالا در سامانه جامع انبارها


رییس سازمان صمت فارس با تاکید بر ضرورت ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها گفت: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، تمام واحدهای ذخیره سازی یا نگهداری کالا موظفند با مراجعه به سامانه جامع انبارها نسبت به ثبت الکترونیکی مشخصات و اطلاعات .

- ایسنا/فارس رییس سازمان صمت فارس با تاکید بر ضرورت ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها گفت: براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، تمام واحدهای ذخیره سازی یا نگهداری کالا موظفند با مراجعه به سامانه جامع انبارها نسبت به ثبت الکترونیکی مشخصات و اطلاعات موجودی 50 قلم کالای مشمول اقدام کنند.

حمیدرضا ایزدی گفت: این 50 قلم در 22 گروه کالایی شامل برنج، روغن نباتی، قند و شکر، گوشت قرمز، مرغ، نان، لبنیات، ماکارونی، حبوبات (انواع عدس، لوبیا، لپه و نخود)، چای، خرما، سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی، میوه و مرکبات، نهاده های دامی، پودر شوینده، فولاد، سیمان خاکستری، کاغذ و لاستیک خودرو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی تاکید کرد: از این پس رصد و پایش و جابه جایی کالا در سطح کشور از طریق سامانه جامع انبارها انجام می شود، بنابراین ثبت موجودی، ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها ملاک است و چنانچه صاحبان کالا و مراکز نگهداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ثبت مشخصات 50 قلم کالا در سامانه جامع انبارها

ضرورت ثبت مشخصات 50 قلم کالا در سامانه جامع انبارها