مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 03:352021-01-24دانش

شناسایی 580 خانواده کم برخوردار به همت دانشجویان جهادگر زنجانی


مهدی نصیری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا، نحوه برگزاری اردو های جهادی دانشجویی با تغییراتی مواجه شد، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی زنجان گفت: طی چند ماه گذشته جهادگران زنجانی 850 خانواده کم برخوردار در سه منطقه حاشیه نشین زنجان را شناسایی کردند.

مهدی نصیری، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا، نحوه برگزاری اردو های جهادی دانشجویی با تغییراتی مواجه شد، اظهار کرد: در چند ماه اخیر تمرکز جهادگران دانشجو در پیگیری و حل مشکلات حاشیه شهر بود.

نصیری بیان کرد: کوی فاطمیه، کوی وحدت و کوی فلسطین مناطق هدف جهادگران دانشجو هستند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی زنجان با بیان اینکه گروه های جهادی دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی در این مناطق بیشترین فعالیت را دارند، افزود: مسائل آموزشی دانش آموزان در این مناطق به صورت مجازی یا حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانشجومعلمان پیگیری می شود.

وی ادامه داد: جهادگران دانشگاه علوم پزشکی به صورت هفتگی و در روز های سه شنبه برای غربالگری اهالی به این سه منطقه اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 580 خانواده کم برخوردار به همت دانشجویان جهادگر زنجانی

شناسایی 580 خانواده کم برخوردار به همت دانشجویان جهادگر زنجانی