مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 03:202021-01-23سياسي

اعتبارسنجی جایگزین معرفی ضامن برای دریافت وام ازدواج می شود


عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مصوب کردند وام ازدواج در سال آینده نیاز به ضامن ندارد و پرداخت تسهیلات به زوج های جوان بر اساس اعتبارسنجی که هریک از شعب بانک انجام خواهند داد منوط خواهد شد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: این کمیسیون به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اجازه داده است سال آینده هزارمیلیاردتومان اوراق مشارکت برای خرید نردبان های بلند ویژه آتش نشانی عرضه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مصوب کمیسیون یکی از مشکلات شهرداری ها را می تواند حل کند به طوری که اغلب سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهای کشور نردبان های بلند برای برج های مسکونی و تجاری ندارند.

وی افزود: در بسیاری از شهرهای کشور ازجمله در شهرهای استان اصفهان مناطق مسکونی مسکن مهر ساخته شده است که سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی نزدیک این مناطق مسکونی فاقد نردبان های بلند برای مهار حریق های احتمالی هستند.

حاجی دلیگانی با اشاره به مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده کشور اظهار داشت: بر این اساس پالایشگاه هایی که ظرفیت های خالی فراوری محصولات نفتی دارند می توانند با کمک شرکت های تحت پوشش نیروهای مسلح برای افزایش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارسنجی جایگزین معرفی ضامن برای دریافت وام ازدواج می شود

اعتبارسنجی جایگزین معرفی ضامن برای دریافت وام ازدواج می شود