مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 02:452021-01-23اقتصادي

توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه های بودجه سال آینده


معاون شهردار تهران از توقفگاه سامانه 2 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مرکز آموزش آتش نشانی و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و میدان میوه و تره بار مرکزی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد مظاهریان گفت: این گونه بازدیدها فرصتی است برای درک و شناخت بیشتر از مسائل جاری در مدیریت شهری و لازم است تا از همین اولین روز کاری در شهرداری تهران توجه ویژه به بازدیدها در سطح شهر داشته باشید و تلاش کنید تا هر روز شناخت بیشتری از مسائل مطرح شهری داشته باشید.

وی افزود: توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه های بودجه سال آینده شهرداری تهران خواهد بود و همچنین بر بهبود وضعیت رانندگان اتوبوسرانی این شرکت تاکید کرد و مدیرعامل شرکت واحد نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت واحد به پرسش های دستیاران ستادی منابع انسانی پاسخ داد.

همچنین معاون شهردار تهران و هیئت همراه از مرکز آموزش بین المللی ایثارگران سازمان آتش نشانی تهران، کارگاه ها و ساختمان های آموزشی و کارآموزان تازه استخدام تمرین های مربوط به یونیت رفتارشناسی، عملیات اطفا حریق مخازن بازدید داشتند و مهدی داوری دولت آبادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ضمن ارائه گزارشی از روند کاری این مرکز آموزشی، دغدغه های سازمان آتش نشانی در رابطه با منابع انسانی را مطرح کرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه های بودجه سال آینده

توسعه ناوگان اتوبوسرانی یکی از مؤلفه های بودجه سال آینده