مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 22:302021-01-23اقتصادي

اراضی کشاورزی لرستان چشم انتظار آب/ وزارت نیرو به تعهدات خود عمل نکرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به عدم اجرای شبکه های انتقال آب سدها به اراضی کشاورزی استان، گفت: متاسفانه وزارت نیرو در این رابطه به تعهدات خود عمل نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسفندیار حسنی مقدم در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به خسارت سیلاب به دو هزار و 200 نقطه از زیرساخت های بخش کشاورزی لرستان، بیان داشت: حجم خسارت های وارد شده حدود هزار و 400 میلیارد تومان است.

زیرساخت های کشاورزی سیل زده نیازمند اعتبار رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تاکید بر اینکه با مساعدت های صورت گرفته به 31 هزار نفر از بهره برداران بخش کشاورزی حدود 120 میلیارد تومان کمک بلاعوض شده است، گفت: همچنین تقریباً 111 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای احداث زیرساخت های بخش کشاورزی استان هزینه شده است.

حسنی مقدم با بیان اینکه حدود 160 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کشاورزی خسارت دیده پرداخت شده است، عنوان کرد: حدود 160 میلیارد تومان هم استمهال و جریمه دیرکرد برای کشاورزان در نظر گرفته شده است.

وی، تصریح کرد: در خصوص زیرساخت های آسیب دیده نیازمند اعتبار بیشتری هستیم که در این راستا پیگیری های از دولت به عمل آمده و در صورت وجود تخصیص اعتبار تلاش خواهیم کرد که سایر زیرساخت ها هم در بخش کشاورزی ساخته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی لرستان چشم انتظار آب/ وزارت نیرو به تعهدات خود عمل نکرد

اراضی کشاورزی لرستان چشم انتظار آب/ وزارت نیرو به تعهدات خود عمل نکرد