مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-23اقتصادي

چرا اعلام قیمت مسکن در سایت ها و نرم افزارها ممنوع شده است؟


دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور با اشاره به تصمیم ممنوعیت اعلام قیمت مسکن در سایت ها و نرم افزارهای حوزه مسکن و اینکه این تصمیم به فعالیت دلالان و واسطه ها دامن خواهد زد، - ایسنا/خوزستان دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور با اشاره به تصمیم ممنوعیت اعلام قیمت مسکن در سایت ها و نرم افزارهای حوزه مسکن و اینکه این تصمیم به فعالیت دلالان و واسطه ها دامن خواهد زد، گفت: فعالیت سایت ها و نرم افزارها می تواند به ظهور نظام حرفه ای خرید و فروش مسکن کمک شایانی کند.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سایت ها و نرم افزارهایی که در حوزه معاملات مسکن فعالیت می کنند برای تسهیل امور، افزایش سطح دسترسی به خدمات آسان و کاهش هزینه ها طراحی و ایجاد شده اند و نرم افزارها و سایت های تخصصی فعال در حوزه مسکن کمک شایانی به فراز و فرودهای بازار مسکن می کنند.

وی افزود: اینکه چرا در کشور وزارت راه و شهرسازی و اتحادیه های مشاور املاک، مخالف ارائه قیمت از سوی این سایت ها و فعالیت آن ها هستند مساله ای است که جای تامل دارد.

این کارشناس حوزه مسکن تصریح کرد: سایت ها و نرم افزارهای فعال در حوزه معاملات مسکن، به حذف نقش دلالان و واسطه گری بازار مسکن که سال ها نقشی اساسی در بر هم زدن اوضاع بازار داشته اند، کمک می کند اما ممنوعیت اعلام قیمت مسکن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اعلام قیمت مسکن در سایت ها و نرم افزارها ممنوع شده است؟

چرا اعلام قیمت مسکن در سایت ها و نرم افزارها ممنوع شده است؟