مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:402021-01-23سياسي

چه کسانی پس از انقلاب اسلامی به دنبال انحلال ارتش بودند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیستمین قسمت از برنامه تلویزیونی سرچشمه شنبه شب(4بهمن ماه) با حضور امیر عبدالله نجفی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش از شبکه پنج روی آنتن رفت.

- در برنامه تلویزیونی سرچشمه مطرح شد که منافقین خطاب به بازرگان می گفتند که شما اگر ارتش را تقویت می کنید، اگر اتفاقی بیفتد شما مسئول تمام اتفاقات هستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، بیستمین قسمت از برنامه تلویزیونی سرچشمه شنبه شب(4بهمن ماه) با حضور امیر عبدالله نجفی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش از شبکه پنج روی آنتن رفت.

نجفی در ابتدای این گفت وگو با اشاره به روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی و فعالیت جریان های انقلابی درون ارتش در آن روزها گفت: نیروهای مذهبی معمولا در هر پادگان و پایگاه زمینی، هوایی، دریایی و هوانیروز بودند و با توجه به اینکه تا بهمن ماه چندین دولت عوض شده بود و بوی رفتن رژیم و سقوط می آمد، این نظامی ها معمولا با روحانی های سرشناس و انقلابی آن شهر به شکلی ارتباط برقرار کرده بودند و در تمام پادگان ها، پایگاه ها ارتباطشان با روحانیون برقرار بود و برای هر شرایطی طرح هایی داشتند.

وی ضمن اشاره به اینکه در اصفهان شهید صیاد شیرازی افسر باسوادی بود و در مرکز توپخانه اصفهان استاد بود و شاگردان زیادی او را می شناختند، بیان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی پس از انقلاب اسلامی به دنبال انحلال ارتش بودند؟

چه کسانی پس از انقلاب اسلامی به دنبال انحلال ارتش بودند؟