مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 21:202021-01-23اقتصادي

تخفیف 15 درصدی برای پرداخت به موقع عوارض صنفی


سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به تخفیف عوارض صنفی در صورت پرداخت به موقع، گفت: اصناف طبق قانون نظام صنفی و تعرفه مصوب مکلف هستند عوارض را پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد وحیدنیا پرداخت عوارض را گامی مؤثر در آبادانی شهرها دانست و اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در پرداخت عوارض های شهری می تواند توسعه یافتگی بیشتری به شهرها دهد، هرچند شهرداری هیچ گاه در خدمت رسانی متوقف نمی ماند.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم یکی از عوارض های شهری را عوارض پسماند دانست و ابراز کرد: بحث عوارض پسماند براساس قانون بهای خدمات است و عوارض ساختمانی نیز براساس مصوبه شورای شهر و اختیارات به تصویب رسیده که براساس تعرفه شورا برای صدور پروانه اخذ می شود.

وحیدنیا عنوان کرد: یکی از آیتم های عوارضی، عوارض کسبی است که طبق قانون نظام صنفی و تعرفه مصوب کلیه کسبه مکلف هستند عوارض را پرداخت کنند.

وی پرداخت عوارض مشاغل را موردتوجه قرار داد و گفت: دو دسته عوارض مشاغل داریم که یکی مشمول قانون نظام صنفی هستند که زیر نظر اتاق اصناف بوده و به حساب شهرداری واریز می کنند و صاحبان شغل مکلف هستند سالیانه این عوارض را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 15 درصدی برای پرداخت به موقع عوارض صنفی

تخفیف 15 درصدی برای پرداخت به موقع عوارض صنفی