مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:452021-01-23ورزشي

برد مهم دینامو زاگرب با صادق محرمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که مثل همیشه صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، - مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل گوریکا 84 دقیقه بازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در حساس ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ یک کرواسی، تیم دینامو زاگرب که مثل همیشه صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت 19:35 امشب در ورزشگاه رادنیک مقابل تیم رده سومی گوریکا قرار گرفت.

یاران محرمی که هفته قبل برابر ریه کا شکست خورده بودند، امشب برای کسب پیروزی و جبران باخت اخیرشان تلاش می کردند، اما بازهم در آستانه یک باخت قرار داشتند.

دینامو زاگرب تا دقیقه 89 با نتیجه 3 بر 2 مقابل گوریکا عقب افتاده بود، اما با بازگشت فوق العاده توانست دو گل در لحظات پایانی به ثمر رساند و به پیروزی 4 بر 3 دست پیدا کند تا 36 امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به اوسی یک صدرنشین لیگ یک کرواسی بماند.

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که دهمین بازی خود در لیگ یک کرواسی را مقابل گوریکا انجام می داد، تا دقیقه 84 در زمین حضور داشت و نمایش خوبی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد مهم دینامو زاگرب با صادق محرمی

برد مهم دینامو زاگرب با صادق محرمی