مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 20:202021-01-23ورزشي

«پاس ناجا قم» اولین برد خود را از دشتستانی ها دشت کرد


نماینده قم در دومین بازی در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال باشگاه های کشور، برابر «میعاد دشتستان» به پیروزی با اختلاف یک گل دست یافت.

- قم- نماینده قم در دومین بازی در مسابقات قهرمانی جوانان هندبال باشگاه های کشور، برابر میعاد دشتستان به پیروزی با اختلاف یک گل دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم پاس ناجا قم در سومین روز این مسابقات و در دومین بازی عصر شنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف تیم میعاد دشتستان رفت و در پایان بازی حساس و نفس گیر، با نتیجه 23-22 به برتری رسید.

نماینده قم با پیروزی در این دیدار و شکست عصر جمعه برابر قصر نشاط بهبهان فردا از ساعت 15 به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در سالن پیامبر اعظم (ص) می رود.

مجتبی طالبی، مهدی مرادی، مهدی خانی، محمد مهدی حیدری، حسام پارسا خو، کسری جوان بخت، علیرضا یزدانی، ابوالفضل محبوبی، امیر حسین سرسنگی، نیما باقری، سعید رحمتی، روح الله کرامتی، متین متقی، امیر محمد علیزادگان، علی شیرزادی، حسام الدین لیانیان، امیر مهدی عباسی به عنوان بازیکنان و رضا سفیدگر به عنوان سرمربی، محمدامین وفایی به عنوان مربی و حسام خان بابایی به عنوان سرپرست در این مسابقات برای نماینده قم نقش آفرینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاس ناجا قم» اولین برد خود را از دشتستانی ها دشت کرد

«پاس ناجا قم» اولین برد خود را از دشتستانی ها دشت کرد