مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:502021-01-23پزشكي

27 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی/عادی انگاری به شرایط مطلوب کرونا آسیب می زند


در حال حاضر این استان به لحاظ بروز کرونا و روند کاهشی مبتلایان شرایط مطلوبی را دارد، به طوریکه اکنون 27 شهرستان استان به وضعیت آبی رسیده اند اما عادی انگاری بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: با روند نزولی کرونا در استان اکنون تنها 6 شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اگرچه محدودیت های کرونایی با توجه به آبی شدن بیشتر شهرستان های استان، کاهش یافته اما رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات، دورهمی ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان بایستی ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه خراسان رضوی به لحاظ روند کاهشی تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی ها در حال حاضر وضعیت خوبی را در سطح کشور دارد.

معتمدیان ضمن تشکر از مشارکت و همراهی مردم خاطرنشان کرد: توجه جدی به تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد جامعه از طریق نظارت و بازرسی ها، توجیه و اطلاع رسانی بوسیله رسانه ها و برخورد با عوامل متخلف مورد تاکید است تا مردم احساس نکنند که به وضعیت عادی برگشته اند و نگرانی ها از این بابت مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی/عادی انگاری به شرایط مطلوب کرونا آسیب می زند

27 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی/عادی انگاری به شرایط مطلوب کرونا آسیب می زند