مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-23سياسي

عادی انگاری شرایط، باعث گرفتار شدن خراسان جنوبی در پیک چهارم بیماری می شود


با تلاش همگانی به وضعیت مناسبی از نظر مدیریت کرونا رسیده ایم، اما هر گونه عادی انگاری و پروتکل شکنی باعث ورود استان به پیک چهارم بیماری می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تلاش همگانی به وضعیت مناسبی از نظر مدیریت کرونا رسیده ایم، اما هر گونه عادی انگاری و پروتکل شکنی باعث ورود استان به پیک چهارم بیماری می شود.

حمید ملانوری، شنبه شب 4 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستاورد بزرگی را این روزها در قالب مدیریت کرونا حاصل کردیم که نتیجه زحمات همه عوامل اجرایی بخصوص کادر بهداشت و درمان است و در کنار آن همراهی بسیار خوبی که مردم با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشتند.

وی افزود: با هم افزایی مثبت بین دستگاهی و همراهی خوب مردم در مدیریت کرونا، سه شهرستان استان به رنگ آبی (کم خطر) و سایر شهرستان ها به رنگ زرد (متوسط خطر) هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش کادر بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، اصناف و رسانه ها در کنار همراهی خوبی که مردم داشتند باعث شد با بیماری مقابله جدی داشته باشیم و امروز که نزدیک به یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد، وضعیت ما مناسب شده اگرچه وضعیت مطلوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری شرایط، باعث گرفتار شدن خراسان جنوبی در پیک چهارم بیماری می شود

عادی انگاری شرایط، باعث گرفتار شدن خراسان جنوبی در پیک چهارم بیماری می شود