مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:202021-01-23بين الملل

چالش گارد ملی آمریکا با کرونایی شدن صدها پرسنل حین استقرار در واشنگتن


نیروهای گارد ملی آمریکا از ابتلای بسیاری از پرسنل این نیرو به کرونا، عدم رعایت نکات بهداشتی حین استقرار در «واشنگتن» در روزهای اخیر و چالش لجستیکی پیش رو در روزهای آتی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه های آمریکایی در گزارشی به وضعیت اسفبار نیروی گارد ملی آمریکا در جریان استقرار در شهر واشنگتن پس از حمله به کنگره  و تلاش برای تامین امنیت حین برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور ایلات متحده اشاره کرد و به نقل از برخی از این نیروها نوشت، اینک مشخص شده که آزمایش پالتیکو سه عضو گارد ملی آمریکا گفتند که درحال حاضر آزمایش کرونای صدها نفر از نیروهای گارد ملی که پس از حمله 6 ژانویه به پایتخت ایالات متحده در واشنگتن مستقر شدند مثبت بوده یا در هتل های اطراف قرنطینه شده اند.

فرماندهی گارد ملی نیز از انتشار تعداد موارد مثبت خودداری کرده، اما نیروهای گارد ملی و قانونگذاران نگران این هستند که ماجرای اعزام این نیروها  به یک واقعه فراگیر مبدل شود.

*استقرار در گاراژ  و یک سرویس بهداشتی برای 5 هزار نیرو  این مشکل پنجشنبه شب گذشته هنگامی بیشتر شد که به هزاران نظامی که در پایتخت ایالات متحده مشغول انجام وظیفه بودند گفته شد ساختمانهای کنگره را تخلیه کرده و استراحت خود را بیرون و در گاراژهای پارکینگ مجاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش گارد ملی آمریکا با کرونایی شدن صدها پرسنل حین استقرار در واشنگتن

چالش گارد ملی آمریکا با کرونایی شدن صدها پرسنل حین استقرار در واشنگتن