مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:502021-01-23سياسي

اما و اگر ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز


استاندار آذربایجان شرقی درخصوص بیمارستان 320 تخت خوابی تأمین اجتماعی در تبریز، گفت: زمین این بیمارستان از شهرداری تحویل گرفته شده و برای تحویل آن به سازمان تأمین اجتماعی نیازمند مجوز دولت هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار هیأت موسس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان با وی، از اهتمام جدی دولت به همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: تحقق این موضوع نیازمند برخی اصلاح های قانونی و تخصیص اعتبار است که این کار از سوی دولت و مجلس به طور جدی پیگیری می شود.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات و برنامه های دولت باید اطلاع رسانی شود، افزود: دولت پس از 14 سال بلاتکلیفی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان، این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم در شرایط بسیار سختی کشور را اداره می کند و تاریخ نشان خواهد داد که این دولت، دولت توانمندی بوده است که با وجود مشکلات و انتظارات، کارهای بزرگی را انجام داده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ احترام و کرامت جامعه بازنشستگان و پیشکسوتان، اظهار داشت: افرادی که به سن بازنشستگی می رسند به حمایت بیشتری نیاز دارند، اما متاسفانه آنچنان که باید به این قشر توجه نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز

اما و اگر ساخت بیمارستان 320 تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز