مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-23سياسي

نوبخت: توهین به رییس جمهوری، توهین به ملت و آرای آنان است


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در پی اهانت یکی از مهمانان برنامه زاویه در شبکه چهار سیما به رییس جمهوری گفت: توهین به رییس جمهور، توهین به ملت و آرای آنان است به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت با بیان اینکه توهین به رییس جمهوری، توهین به منتخب ملت و آرای آنان است، افزود: سکوت مدیران رسانه ای که از بودجه دولتی ارتزاق می کند و عنوان ملی دارد؛ در برابر توهین از تریبون این رسانه به رییس جمهور پذیرفتنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، پیشتر علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در توییتی به اهانت به رییس جمهوری در رسانه ملی واکنش نشان داد.

ربیعی در این توییت افزود: وقتی کلیپی از یک برنامه تلویزیونی حاوی ‎توهین به رییسجمهوری را دیدم، نمی دانم چرا بی اختیار فراتر از آن توهین، حرمت این کلمات به ذهنم خطور کرد: ‎دهه فجر، روحانیت، پژوهشگاه، اندیشه اسلامی و ‎صدا و سیما به منزله دانشگاه.

وی افزود: در باب علل ‎زوال اخلاق و ‎سیاست، شنبه خواهم نوشت.

یکی از میهمانان برنامه زاویه شبکه چهار سیما در برنامه زنده، اتهام های سخیفی را به رییس جمهوری و برخی مسوولان جمهوری اسلامی نسبت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: توهین به رییس جمهوری، توهین به ملت و آرای آنان است

نوبخت: توهین به رییس جمهوری، توهین به ملت و آرای آنان است