مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-23سياسي

استفاده از ظرفیت موکب های اربعین در طول سال


امام جمعه قزوین با بیان اینکه انجام با اخلاص و بدون ریای کارها برکات عظیمی دارد، گفت: از ظرفیت موکب ها در طول سال استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان و دست اندرکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: مسئولان تلاش کنند کارهای اثرگذار گذشته را با جدیت دنبال کنند و با همفکری و مشارکت گروه های مختلف اقدامات اثرگذار جدیدی را آغاز و دنبال کنند.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی بنیانگذار ستاد و احیاگر حرکت ارزشمند عتبات عالیات بود و زمانی که بنای پیاده روی اربعین را می گذاشت، عراق در شرایط بحرانی قرار داشت اما ایشان اطمینان داشت که این حرکت ایمانی و الهی ثمرات عظیمی به همراه خواهد داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با اخلاق و معنویت و با محور ولایت کار پیاده روی اربعین را آغاز کرد، در حالی که از نظر محاسبات ظاهری این کار محال بود اما مشاهده کردیم که با اخلاق و تقوایی که ایشان در کارها داشتند این جریان به بار نشست و برکات بسیار عظیمی به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ایمان و اخلاص سردار سلیمانی را رمز موفقیت ایشان در کارها دانست و یادآور شد: سردار سلیمانی در حالی بنیانگذار پیاده روی اربعین بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت موکب های اربعین در طول سال

استفاده از ظرفیت موکب های اربعین در طول سال