مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-23اقتصادي

برخورد قاطع در انتظار متخلفان بازار سیمان در استان بوشهر


در راستای خارج شدن بازار استان بوشهر از حالت تنش و کمبود سیمان با متخلفان برخورد قاطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز درجمع خبرنگاران اظهار داشت: حل مشکلات مردم در تامین کالای اساسی باید در اولویت قرار گیرد و از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: باید کمبود و نیاز مردم به صورت مستمر در بازار مورد بررسی قرار بگیرد تا حل مشکلات در کوتاه ترین زمان برطرف شود.

وی با اشاره به مشکل تامین سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: این استان دارای 3 کارخانه تولید سیمان است که نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین مصالح پروژه های عمرانی و نیاز مردم دارد.

گراوند تاکید کرد: تمام سیمان های تولیدی و ذخیره شده در انبارها باید، در چرخه تامین و توزیع، نیاز مردم قرار بگیرد و با متخلفان برخورد قاطع شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه پروژه های مهم عمرانی در سطح استان بوشهر در حال اجرا است افزود: کارخانه های سیمان استان بوشهر باید مشکل پروژه های عمرانی و نیاز مردم در بخش های مختلف در تامین سیمان برطرف کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین نیاز داخلی استان گفت: سازمان صمت، بازرسی و تعزیرات حکومتی موظف به برخورد با متخلفان در ذخیره سازی، احتکار  و خارج شدن استان بوشهر از حالت تنش و کمبود سیمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع در انتظار متخلفان بازار سیمان در استان بوشهر

برخورد قاطع در انتظار متخلفان بازار سیمان در استان بوشهر