مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-23سياسي

ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی گیلان


استاندار گیلان بر ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی و تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان تأکید کرد و گفت: اهتمام ویژه ای در قبال دو هزار روستای بالای 20 خانوار وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع غروب امروز (شنبه) در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان گیلان در گفتگویی، اظهار کرد: در این نشست مسائل مرتبط با طرح های هادی روستایی، کاربری ها و ضرورت بازنگری و چالش های آن بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته پیرامون اجرای طرح های هادی، برنامه های پیش رو و صدور اسناد مالکیت روستانشینان گزارشی ارائه کرد.

استاندار گیلان اضافه کرد: بر ضرورت تسهیل در ارائه خدمت به روستانشینان از قبیل صدور پروانه های ساختمانی در کوتاه ترین زمان و تسریع در بازنگری طرح های هادی و تغییر کاربری پس از دریافت نظر دستگاه های مرتبط، تأکید شد.

وی به انجام روند بررسی لایحه بودجه 1400 در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد که با توجهی که نمایندگان به عمران و آبادانی روستاها و تأمین قیر رایگان و اجرای طرح های هادی دارند؛ شاهد توسعه در بالغ بر دو هزار روستای بالای 20 خانوار دارای طرح هادی گیلان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی گیلان

ضرورت شتاب در بازنگری طرح های هادی روستایی گیلان