مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-23اجتماعي

پذیرش افراد بی سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پذیرش افراد بی سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا این اقدام صورت می گیرد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، همه ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز پذیرش معتادان بی خانمان مراکز شبانه روزی و هماهنگی با گرمخانه های فعال شهرداری در حال آماده باش هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: هم اکنون همه مراکز ماده 15و 16، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای سوء مصرف مواد برای پذیرش معتادین بی خانمان در حالت آماده باش به سر می برند.

وی بر پذیرش و یاری مراکز اورژانس، مراکز قرنطینه، مراکز نگهداری و گشت زنی خودروهای سیار 123 در سطح استان به منظور ساماندهی افراد آسیب دیده و بی خانمان  تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقلام بهداشتی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

محمدی قیداری با اشاره به هماهنگی به عمل آمده برای تهیه اقلام غذایی و دارویی مورد نیاز، پیگیری وضعیت گرمایشی همه مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان گفت: تاکید ما این بوده است که مراکز فعال با تحلیل وضعیت فوری و یاری رسانی به افراد نیازمند اقدامات لازم را در این باره انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش افراد بی سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی

پذیرش افراد بی سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی