مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-23سياسي

خبرنگاران با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند


خبرنگاران باید با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند و با یادآوری توانمندی های خود در جامعه امید تزریق کنند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان بسیج رسانه کشور، گفت: خبرنگاران باید با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند و با یادآوری توانمندی های خود در جامعه امید تزریق کنند.

مسعود بصیری امروز شنبه (4بهمن ماه) در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در استان کردستان اظهار کرد: قدرت و اثرگذاری رسانه ها برای سرعت بخشیدن به فروپاشی یک سازمان، ساختار و جامعه زیاد است.

وی افزود: اگر رسانه ها با مردم با حقیقت و پیامبر گونه برخورد نکنند بعد از مدتی موجب فروپاشی جامعه خواهد شد چرا که خبرنگاران پیامبران حقیقت در جامعه هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه خبرنگاران پیام رسانان خوب جامعه هستند که برای مردم تلاش و ایثار می کنند، بیان کرد: خبرنگاران باید جامعه را آگاه بخشی کنند و حقیقت جامعه اسلامی و تفکر انقلابی را برای همگان تبیین کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند و با یادآوری توانمندی های خود در جامعه امید تزریق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند

خبرنگاران با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند