مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-23پزشكي

کاهش 50 درصدی ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با هشدار نسبت به کمرنگ شدن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از کاهش 50 درصدی ترخیص بیماران کرونایی در بیمارستان های استان در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.

- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با هشدار نسبت به کمرنگ شدن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از کاهش 50 درصدی ترخیص بیماران کرونایی در بیمارستان های استان در طول 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی امروز شنبه درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان تهران اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته در تهران مجموعا 3500بیمار با تشخیص علائم بیماری کرونا به صورت سرپایی در بخش بهداشت و درمان به ما مراجعه کردند که سهم افرادی که به مجموعه بهداشت مراجعه کردند حدود دو هزار نفر بوده است.

وی افزود: مجموعا حدود 1916 بیمار در استان تهران با تشخیص کرونا در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که اگر این آمار را با 24 ساعت قبل مراجعه کنیم با یک رشد سه درصدی رو به رو خواهیم بود.

دکتر زالی ادامه داد: همچنین میزان ترخیص در تهران در 24ساعت گذشته نسبت به 24 ساعت ما قبل آن کاهش پیدا کرده است و از 300 نفر ترخیص به 150 بیمار مرخص شده رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته

کاهش 50 درصدی ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان های استان در 24 ساعت گذشته