مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-23سياسي

افزایش میزان رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از افزایش میزان رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: افزایش میانگین رهگیری اطرافیان بیمار کرونایی از حدود چهار به عدد 9 در استان نیز موفقیت بسیار خوبی است که به همت تلاشگران بهداشت .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از افزایش میزان رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی در استان خبر داد و گفت: افزایش میانگین رهگیری اطرافیان بیمار کرونایی از حدود چهار به عدد 9 در استان نیز موفقیت بسیار خوبی است که به همت تلاشگران بهداشت و درمان و همکاری اثربخش مجموعه سپاه و بسیج حاصل شده است.

علیار راستگو در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که ظهر امروز(شنبه) در محل استانداری برگزار شد با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و سایر دستگاه های مسئول در مدیریت و مقابله با بیماری کرونا گفت: با آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی، اقدامات بسیار خوب و ارزنده ای در استان انجام شده که نتیجه آن در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مشهود است.

وی با ابراز نارضایتی از مناسب نبودن آمار شهرستان های جلفا و تبریز در رهگیری اطرافیان بیماران مبتلا به کرونا، اظهار کرد: با توجه به سکونت نزدیک به بیش از 50 درصد مردم استان در تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش میزان رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی

افزایش میزان رهگیری اطرافیان بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی