مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-23پزشكي

ثبت 24 اختراع ثبت شده در زمینه ایمپلنت های ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


عضو هیات علمی گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت 24 اختراع ثبت شده در داخل و خارج در زمینه ایمپلنت های ارتوپدی توسط پژوهشگران و محققان دانش بنیان خبر داد.

- دکتر علی مرادی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: شرکت نوآفرینان طب آویسا شرق که از شرکت های موفق پارک علم و فناوری سلامت مشهد به شمار می رود در زمینه تجهیزات مختلف پزشکی به خصوص ارتوپدی فعال است، این شرکت توانمندی زیادی در تولید ایمپلنت های ارتوپدی داشته و دارد و مهمترین کار انجام شده این شرکت در عملی کردن ایده های جدید در این تخصص بوده است.

استادیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در این شرکت که جمعی از اعضای هیات علمی گروه ارتوپدی و دانشجویان فعال هستند تا کنون 24 اختراع به ثبت رسیده است که از این تعداد 20 اختراع در داخل کشور و 4 اختراع در سامانه پتنت آمریکا بوده است.

مدیرعامل شرکت نوآفرینان طب آویسا شرق با بیان اینکه 3 عضو هیأت علمی و 10 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مقاطع و تخصص های مختلف ارتوپدی با این شرکت در ارتباط هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های این شرکت دانش بنیان  در دوران کرونا بوده است که دستاوردهای شاخص زیادی بوده که مهمترین آن تولید 500 هزار عدد ماسک 95N و 99N با کیفیت بالا بوده که از هر نوع آن 250 هزار عدد تولیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 24 اختراع ثبت شده در زمینه ایمپلنت های ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ثبت 24 اختراع ثبت شده در زمینه ایمپلنت های ارتوپدی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد