مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:202021-01-23سياسي

برخورد قاطع با سودجویان ساخت و ساز غیر مجاز در بهارستان


فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه اراده ای برای جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان وجود ندارد گفت: با سودجویاندر این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی تمهیدی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بهارستان اظهار داشت: کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در شهرها باید بازدارنده باشد و شهرداران و دهیاران اجازه ندهند افراد سود جو و غیر مسئول در این حوزه مهم به اقدامات غیر قانونی و سودجویانه خود ادامه دهند.

وی افزود: شرایط کنونی نشان می دهد که اراده ای برای جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز وجود ندارد و چنانچه افراد غیر مسئول به انجام ساخت و ساز غیر مجاز کمک کنند حتماً توسط دستگاه های نظارتی برخورد قانونی و قاطع انجام می شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به روند رو به رشد ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در طبقات و تبدیل پارکینگ در شهرستان بهارستان تصریح کرد بیان داشت: در چشم انداز پنج ساله با این حجم از ساخت و سازها جمعیت این شهرستان به 1 میلیون نفر خواهد رسید در حالی که در شرایط فعلی برای جمعیت 700 هزار نفری زیرساخت مناسبی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با سودجویان ساخت و ساز غیر مجاز در بهارستان

برخورد قاطع با سودجویان ساخت و ساز غیر مجاز در بهارستان