مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-23اجتماعي

لزوم تسریع عملیات اجرایی ایستگاه مترو قیام


معاون حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توسعه ناوگان ریلی پایتخت به عنوان یک مد حمل ونقلی پاک بر لزوم تسریع عملیات اجرایی ایستگاه مترو قیام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز نشست بررسی بازگشایی ایستگاه مترو قیام که با حضور سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران، علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12، علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و محمد نادر محمدزاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری و همچین مجری خط 7 مترو تهران در محل معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه ایستگاه میدان قیام (H7) یکصد و سی امین ایستگاه متروی تهران و چهاردهمین ایستگاه خط 7 مترو می باشد که وعده بهره برداری از آن را تا پایان سال داده ایم گفت: این ایستگاه در محدوده میدان قیام و خیابان های مولوی و ری و بلوار قیام در منطقه 12 شهرداری تهران قرار دارد.

معاون شهردار تهران این ایستگاه در عمق حدود 30 متری از سطح زمین واقع شده از این رو جهت سهولت بهره مندی افراد کم توان و ناتوان جسمی همزمان با افتتاح ایستگاه، آسانسور ورودی شمالی مرتبط با ورودی ایستگاه به همراه پله برقی های آن به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع عملیات اجرایی ایستگاه مترو قیام

لزوم تسریع عملیات اجرایی ایستگاه مترو قیام