مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-23سياسي

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است و اصحاب رسانه می توانند با همراه کرده مخاطبین پیروز میدان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید صادق حسینی روز شنبه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: خبرنگاران با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند می تواند در تعمیق و گسترش انقلاب اسلامی و ارزش های نظام اسلامی نقشی محوری داشته باشند.

وی گفت: دشمن در جنگ های مختلف از جمله جنگ سخت و تحریم ها از ملت ایران شکست خورده است و تلاش می کند تا در جنگ نرم مردم را به زانو در آورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: اصحاب رسانه با داشتن فکر، نبوغ و قلم خود می توانند در عرصه جنگ نرم پیروز میدان باشند.

سردار حسینی افزود: امروز عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است و اصحاب رسانه می توانند با سرعت، دقت، صحت و اثر گذاری، مخاطبین را با خود همراه کرده و پیروز میدان باشند.

وی در ادامه سخنان خود به شخصیت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام در راه این انقلاب جهاد اکبر و جهاد اصغر را به سرانجام رساند و به عنوان زینت ولایت و مملکت درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است

عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی عامل پیروزی است