مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-23سياسي

شوراهای اسلامی را بیشتر بشناسیم/ از میزان حقوق اعضا تا تکلیف افرادی که بازداشت شدند


در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا، با هدف تنویر افکار عمومی در خصوص سؤالات و شبهاتی که در خصوص شورای شهر وجود دارد، با رییس شورای عالی استان گفت وگو کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرکرد، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، با هدف تنویر افکار عمومی در خصوص سؤالات و شبهاتی که در خصوص شورای شهر وجود دارد، با رییس شورای عالی استان گفت وگو کردیم.

حسینعلی رضایی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد گفت: شورای اسلامی استان در دوره پنجم، 85 جلسه رسمی و فوق العاده با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی و برخی مسؤولان کشوری برگزار و حدود هزار و 275 مصوبه اجرایی اخذ نموده همچنین 6 کارگاه آموزشی ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به منظور آشنایی با قوانین و مقررات حوزه مالی، اداری و تشکیلاتی شوراهای اسلامی و شهرسازی بصورت استانی و شهرستانی برگزار نموده است.

رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، افزود: شورای اسلامی استان 39 طرح پیشنهادی جهت اصلاح قوانین به شورای عالی استان ها ارسال نموده که تعدادی از این طرح ها در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده، هفت تفاهم نامه همکاری با ادارات کل استانی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حفاظت محیط زیست، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای اسلامی را بیشتر بشناسیم/ از میزان حقوق اعضا تا تکلیف افرادی که بازداشت شدند

شوراهای اسلامی را بیشتر بشناسیم/ از میزان حقوق اعضا تا تکلیف افرادی که بازداشت شدند