مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-23اقتصادي

قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد


قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر شمالی کشور به ارزش 140 میلیاردتومان به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی در بنادر کشور به امضای سازمان بنادر و دریانوردی و یک شرکت صنعتی دریایی رسید.

ارزش این سرمایه گذاری 140 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اکبر ترکان، مشاور رییس جمهور، سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، و تعدادی از فعالان صنعت کشتیرانی و دریانوردی انجام شد.

همچنین، امروز تفاهم نامه همکاری سازمان بنادر و دانشگاه علم و صنعت در زمینه توسعه آینده پژوهی و استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر برای تحصیلات تکمیلی در حوزه ساخت تجهیزات بندر و دریایی و تولید شناورهای داخلی و موضوعات مرتبط به امضا رسید.

براساس این تفاهم نامه، انجام پژوهش در زمینه علوم دریایی و بندری، رفع موانع و مشکلات تولیدات صنایع بندری و رفع سایر مشکلات و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان بنادر و دریانورد برای موضوع تحصیلات تکمیلی در برنامه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد

قرارداد طراحی و ساخت 5 فروند شناور راهنمابر فولادی امضا شد