مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-23حوادث

کشف حدود یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 101 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی 60 متهم طی یک هفته دستگیر کرده اند؛ افزود: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 30 میلیارد ریال براورد کرده اند.

وی با اشاره به دستگیری 54 سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 147 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

سردار فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته 184 خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی با بیان اینکه و 31 موتورسیکلت رسوبی نیز رفع توقیف شده است، یادآور شد: طی دی ماه گذشته مأموران پلیس در خراسان جنوبی 978 گواهینامه صادر و 3 هزار و 151 خودرو و 120 موتورسیکلت را شماره گذاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

کشف حدود یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی