مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-23سياسي

ظریف: تحریم و FATF وزنه های بسته شده به پای اقتصاد هستند


ظریف وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: «عدم اجرای لوایح چهارگانه FATF و تحریم های آمریکا موانع ما هستند و اگر بخواهیم چشم خود را بر این واقعیت ببندیم در واقع مثل این است که روز را انکار کرده باشیم.

- ظریف وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: عدم اجرای لوایح چهارگانه FATF و تحریم های آمریکا موانع ما هستند و اگر بخواهیم چشم خود را بر این واقعیت ببندیم در واقع مثل این است که روز را انکار کرده باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد ظریف در در واکنش به پیشنهاد برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تغییر نام وزارت امور خارجه به وزارت امور خارجه و تجارت گفت: در بعضی از کشورها ممکن است چنین وزارت خانه ای وجود داشته باشد؛ آن روزی هم که به مجلس رفتم در صحن عرض کردم، اگرچه اعتقاد دارم وزارت خارجه باید از نظر ساختاری این توان را داشته باشد که روابط خارجی را تنظیم کند اما وزارت خانه ما امکان اینکه تجارت خارجی را هم به عهده داشته باشد را ندارد و این یک وظیفه تخصصی است.

وی افزود: البته ما توقع داریم که مجلس به وزارت خارجه کمک کند تا روابط خارجی در کلیه حوزه ها را زیر نظر داشته باشد و این وزارت خانه هماهنگی لازم را به وجود بیاورد.

وزیر امور خارجه همچنین در رابطه با برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی ارتباطی به تحریم ها ندارد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: تحریم و FATF وزنه های بسته شده به پای اقتصاد هستند

ظریف: تحریم و FATF وزنه های بسته شده به پای اقتصاد هستند