مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-23سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان ثبت علائم تجاری


نخستین کارگاه آموزشی از سری کارگاه ­های آموزشی ویژه کارشناسان ثبت علائم تجاری با همکاری مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت مجازی برگزار شد.

- نخستین کارگاه آموزشی از سری کارگاه ­های آموزشی ویژه کارشناسان ثبت علائم تجاری با همکاری مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس و مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این کارگاه مجازی که در اجرای تفاهم­ نامه همکاری ما­بین مراجع ملی مالکیت معنوی ایران و سوییس و پروژه همکاری مشترک 4 ساله و با حضور کارشناسان ثبت علائم تجاری این مرکز و کارشناسان دفاتر منطقه ­ای از 9 استان کشور برگزار شد، نحوه بررسی اظهارنامه­ های علائم تجاری در سوییس و مقایسه آن با رویه ­های حاکم در کشورمان از سوی کارشناسان بین المللی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تفاهم نامه همکاری مابین مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مؤسسه فدرال مالکیت معنوی سوییس در حاشیه مجمع عمومی سال 2019 سازمان جهانی مالکیت معنوی به امضای خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رییس مرجع ملی مالکیت معنوی سوییس رسید که به موجب این تفاهم نامه که از ژانوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان ثبت علائم تجاری

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان ثبت علائم تجاری