مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-23فرهنگي

برگزیدگان سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان مشخص شدند/ لباس رسانه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان، - با برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان، عصر روز گذشته در گنبد مینای پارک آب و اتش که محل نمایش آثار برتر نیز هست، برگزارشد.

در این مراسم، سیده مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به اینکه یکی از برنامه ریزی های کارگروه توجه به حوزه های تخصصی مد و لباس است، گفت: یکی از مهم ترین حوزه های تخصصی پوشاک، لباس کودک و نوجوان است.

شفاپور به مسئله شیوع کرونا نیز اشاره کرد و گفت: امسال در این جشنواره یکی از محور های مهم توجه به سلامت لباس بود که در بخش غیر رقابتی به این مسئله توجه شد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه در بخش دانشگاهی و طراحی نشان داد طراحان ما تحت شرایط سخت هم می توانند طراحی کنند و کلاس های آموزشی نیز موجب ارتقای آثار ارسالی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان مشخص شدند/ لباس رسانه است

برگزیدگان سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان مشخص شدند/ لباس رسانه است