مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-23دانش

پردیس کیش دانشگاه تهران با یک دانشگاه آلمانی تفاهم نامه منعقد کرد


با امضای تفاهم نامه میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با دانشگاه فورت وانگن آلمان دوره مشترک «کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک» برگزار می شود.

- با امضای تفاهم نامه میان پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با دانشگاه فورت وانگن آلمان دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران براساس تفاهم نامه با دانشگاه فورت وانگن آلمان، برای دوره مشترک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید، در نیم سال دوم تحصیلی 400-1399 از طریق بررسی سوابق علمی-پژوهشی و مصاحبه ی تخصصی دانشجو می پذیرد.

دانشجویان این دوره، سال اول کارشناسی ارشد خود را در پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و سال دوم را در دانشگاه فورت وانگن آلمان و در انستیتو ماشین کاری دقیق (KSF) سپری خواهند کرد و بر مبنای تفاهم نامه ی مشترک، در پایان دوره، دو مدرک تحصیلی جداگانه از دو دانشگاه (Double Degree) دریافت خواهند کرد.

با هدف تقویت توانایی های علمی و کاربردی دانش آموختگان در زمینه های نوین مدیریت و ساخت و تولید دقیق، سرفصل ها و مطالب درسی و پژوهشی این دوره به گونه ای برنامه ریزی شده است که نیاز صنایع پیشرفته در زمینه های دانش فنی و نوآوری پویا را برآورده سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس کیش دانشگاه تهران با یک دانشگاه آلمانی تفاهم نامه منعقد کرد

پردیس کیش دانشگاه تهران با یک دانشگاه آلمانی تفاهم نامه منعقد کرد