مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-23سياسي

آیین تجلیل از زنان امدادگر دوران دفاع مقدس در هلال احمر برگزار شد


آیین تجلیل از زنان امدادگر جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس، با بیان خاطرات امدادرسانی به مجروحان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تجلیل از امدادرسانی زنان امدادگر به مجروحان جنگی در دوران 8 سال دفاع مقدس با حضور مشاور رییس جمعیت در امور زنان و خانواده، رییس دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مدیرکل حوزه ریاست جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم فریبا شاه محمدی مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان ها در جمعیت هلال احمر، با اشاره به این که فعالیت های هلال احمر در بخش اسراء و مفقودین، رساندن نامه های اسراء به خانواده هایشان که کد گشایی می کردند و رساندن پیام های خانواده های به اسراء فعالیت چشمگیری داشتند، افزود: هلال احمری ها همواره گمنام هستند اکنون نیز در زمان بروز حوادث ایثارگرانه در حال کمک و امدادرسانی به آسیب دیدگان در حوادث هستند.

وی با اشاره به اینکه زنان امدادگر هلال احمر در بیمارستان های مناطق جنگی و همچنین در اردوگاه های معاندین عراقی خدمت می کردند، افزود: هر یک از روزها و حتی لحظه های خدمت این عزیزان درس آموخته های مهمی برای پاسخگویی در حوادث است.

شاه محمدی که خود از امدادگران دوران جبهه و جنگ است، با اشاره به این که باید آموزش را سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم گفت: در دوران دفاع مقدس نیز امکان و مجوز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از زنان امدادگر دوران دفاع مقدس در هلال احمر برگزار شد

آیین تجلیل از زنان امدادگر دوران دفاع مقدس در هلال احمر برگزار شد