مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-23سياسي

عباس زاده: لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا اهمیت استراتژیک و راهبردی ندارد


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دستور بایدن مبنی بر لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را فاقد اهمیت استراتژیک و راهبردی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس زاده مشکینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا، اظهار کرد: در دورات ریاست جمهوری رییس جمهور جدید آمریکا اقداماتی را با هدف بازسازی گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: این در حالی است که  تاکتیک های آمریکایی از استراتژی های سرچشمه می گیرد که تبیین آن ها دست روسای جمهور ایالات متحده نیست و هیات حاکمه است که آمریکا را اداره می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ارتباط با ایران، تیم کنونی بایدن در دولت اوباما نیز تلاش هایی در راستای اعتمادسازی کردند اما نقشه راهی که در ساختار حاکمیت ایالات متحده تعریف علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه شده، توسط دولت ترامپ اجرا شد.

روسای جمهور آمریکا تاکتیک های کوچکی را برای تغییر چهره ظاهری آمریکا انجام می دهند وی بیان داشت: روسای جمهور آمریکا تاکتیک های کوچکی را برای تغییر چهره ظاهری آمریکا انجام می دهند و جو بایدن هم بر همین اساس اقداماتی چون لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را آغاز کرده تا چهره مخدوش شده آمریکا را ترمیم کند، لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا اهمیت استراتژیک و راهبردی ندارد

عباس زاده: لغو ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا اهمیت استراتژیک و راهبردی ندارد