مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-23اجتماعي

بیش از هزار نفر در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر هلال احمر استان طی 2 روز گذشته به هزار و 70 نفر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، غلامرضا صیادی اظهار کرد: امدادرسانی در برف و کولاک های استان، از عصر دوم بهمن ماه تا صبح امروز در محورها و جاده های خراسان رضوی ارائه شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت 673 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند که بیشترین  اسکان در جاده مشهد به تربت حیدریه صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین طی این مدت نیروهای امدادگر هلال احمر به 397 نفر در قالب رهاسازی 96 دستگاه خودروی گرفتار دربرف و کولاک امدادرسانی کردند.

صیادی افزود: بیشترین حجم نیروهای هلال احمر در قالب 29 تیم عملیاتی به استعداد 134 امدادگر و نجاتگر هلال احمر در محورهای مشهد به تربت حیدریه و برعکس، مشهد به نیشابور و برعکس، سرخس به مشهد و نیز در جاده نقاب و جوین مشغول امدادرسانی بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین اسکان اضطراری در روستاهای رخ و سرهنگ و گرماب بوده است صیادی افزود : امدادرسانی به همراه 9 دستگاه آمبولانس و 13 دستگاه سایرخودروهای امدادی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار نفر در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند

بیش از هزار نفر در برف و کولاک خراسان رضوی امدادرسانی شدند