مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-23اقتصادي

اطلاعیه درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث


شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: زیرساخت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث قانونی درحال آماده سازی است و به محض عملیاتی شدن سامانه های مربوطه فرایندهای آن به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

به اطلاع آن دسته از هموطنان گرامی می رساند : شرکت سپرده گذاری مرکزی در کنار پیشبرد چندین پروژه بزرگی که در حوزه ارائه خدمات به مشمولان سهام عدالت در دست انجام و اجرا دارد، در حال فراهم کردن زیر ساختی است تا عملیات انتقال قهری سهام به وراث قانونی مشمولان سهام عدالت که فوت کرده اند با کمترین هزینه و حداقل نیاز به مراجعه حضوری به خصوص در شرایط شیوع کرونا صورت پذیرد.

همچنین لازم است برخی از نهادها و دستگاه های اجرایی، اقداماتی را جهت شناسایی افراد متوفی و وراث آنها انجام دهند تا فرایند انتقال سهام عدالت این افراد تسهیل و تسریع یابد.

بر اساس این اطلاعیه، به محض آماده سازی زیرساخت های لازم، اطلاع رسانی همگانی برای عموم مردم صورت می گیرد و از وراث قانونی سهام عدالت تقاضا می شود در اولین گام، گوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث

اطلاعیه درباره انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث